Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: "Chris" <chris@mail.com>
Date: Thu, 5 Jun 2014 14:41:27 +0200
Przemysław Ryk nabazgrał(a):

Dnia Thu, 5 Jun 2014 10:13:49 +0200, Chris napisał(a):
Przemysław Ryk nabazgrał(a):
Dnia Wed, 4 Jun 2014 11:04:22 +0200, Chris napisał(a):
Testowałem na zwrotce z "chrabnką"  i raz sprawdza a raz nie, nie mam
teraz  czasu na więcej testów.
Skończym ten temat bo chyba do niczego nie dojdziemy a szkoda
zaśmiecać ...  jak by co pisz na prv  act<nick z grupy razem> małpa
gazeta.pl
I co? Mam Ci ortografy poprawiać? Albo się naucz pisać, albo zacznij
stosować narzędzia to sprawdzające. Jak się OE wywala, użyj innego
czytnika. Tylko jak pragnę skonać - pisz po polsku. :D
Nie mogę innego niż OE póki mam XP .. wieć będzie jak było  sorry
Tia. Bo Thunderbird na ten przykład pod XP nie działa. Gdzieżby tam.

Działa ale mam zablokowanego kompa na wszelkie zew. aplikacje, nawet zegarka nie mogę ustawić.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl