Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] media center, odtwarzacz internetowy [OT]
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 8 Jun 2014 23:24:43 +0200
Dnia Sun, 8 Jun 2014 22:35:52 +0200, JoteR napisał(a):

> Przeczytaj powyższe zdanie uważnie, koniecznie w kontekście zadanego
> pytania.
> Chyba, że czcigodny George Boole ostatnio wstał z grobu i pozmieniał coś w
> regułach swojej algebry ;->

JoteR - IMVHO Chris pisze czasami tak, że ten no… :D Ja to trybię tak: o ile
program nie zapisuje czegoś na dysku, to nie mam możliwości użycia takiego
programu.

Moim zdaniem to bujda na resorach. Jeżeli jest choć jeden folder, po którym
użytkownik może pisać, to możliwość użycia softu w wersji portable jak
najbardziej jest (quota aż tak restrykcyjna? A jednocześnie ruch na usenet
śmiga?).

[ Zabawne jak mało ważna jest Twoja praca gdy prosisz o podwyżkę, a jak    ]
[ niesamowicie niezbędna dla ludzkości gdy prosisz o urlop...              ]
[                                                     (znalezione w necie) ]