Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln
From: Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Fri, 22 Nov 2013 10:50:32 +0100
W dniu 22-11-2013 10:12, Chris pisze:
Wygoda pracy na większym ekranie ?? oglądanie filmów na 10" to nie to
samo co na 4/4,5", przeglądanie stron też jest dużo wygodniejsze,
czytanie książek. Tablet ma dużo użytecznych cech ale do ciebie to nie
dociera niestety :(

No nie, bo bo oglądanie filmów na 17,3", to nie to samo co na 7/10". :)
Wiem, bo nie tak dawno temu byłem zmuszony przez weekend korzystać z netbooka HP Mini. Koszmar. :| Obraz mam lepszy na Xperii z Bravia Engine. Tylko trochę bliżej patrzałek trzeba ją umieścić. :) A książki, jeśli już, to papierowe lub audio. Jeszcze mi się nie udało przeczytać całego e-booka "od deski do deski" na jakimś wyświetlaczu.

--