Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln
From: Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jaskinia.peel>
Date: Sun, 24 Nov 2013 01:04:22 +0100
W dniu .11.2013 o 00:41 Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> pisze:

Nie wiem który raz napiszę: dla dzieci, dziewczynek i kobiet tablet jest fajną sprawą. Natomiast facetowi 2 kg nie powinny robić różnicy. :]

Pod warunkiem, że w tej torbie nie masz innych gratów/ciuchów i olera wie czego jeszcze. Wówczas ma to już jakieś znaczenie. No i jak wspomniałem - niektórzy cenią sobie swoje oczy. Wprawdzie nawet przy 10" nie można mówić o komforcie, ale zawsze te literki jakieś większe i mniej szczypania ;-)

Moim osobistym marzeniem jest HP Revolve 810. Szkoda tylko, że za tak ogromną kasę dostaje się taką kiepską rozdziałkę. Poza tymi dwoma wadami, jest to sprzęt idealny :) No może jeszcze przydałoby się z 1-2" więcej, ale...