Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Tablet 10'' do tysiaca pln
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 22 Nov 2013 15:00:28 +0100
Dnia 2013-11-22, o godz. 14:10:09
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

> Nie wiem jak to jest ale jakoś do Kindla nie mogę się przyzwyczaić,
> brak mi płynnego przewijania strony .. :)

Kupiłem kilka dni temu Ojcu na prezent najtańszego obecnie Kindle-a i
byłem zaskoczony prędkością przełączania stron. Miałem parę lat temu
wersję z klawiaturą i to był żółw w porównaniu z tym. Niestety OS już
tak szybko nie działa i katalogowanie większej kolekcji z poziomu
urządzenia to nadal mordęga.

Poza tym Amazon zmienił zasady wysyłki do Polski. Teraz liczy sobie za
przesyłkę i za cło kasę. W efekcie z ceny na stronie (89$) robi się
~450PLN. To efekt braku ich sklepu w PL. Jednocześnie np. w Niemczech
ten sam model jest z niemieckiego sklepu za 49 ojro - tyle że nie
zamówisz na adres poza Niemcy. Tu mnie wkurzyli i kupowałem przez
kumpla w Berlinie. Z przesyłką do PL wyszło połowę kwoty jakie chce
Amazon ze swojego sklepu międzynarodowego. I pomyśleć że jak zamawiałem
kilka lat temu to kosztował z dostawą w 48 godzin 79$ i była to jedyna
kwota. Przy czym 50$ zapłaciłem ich bonem podarunkowym który dostałem
za jakieś inne zakupy. A teraz zamiast prościej to trzeba było
kombinować.

Zdrówko