Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Tue, 19 Nov 2013 00:14:43 +0100
Dnia Mon, 18 Nov 2013 17:45:32 +0100, Mr. Misio napisał(a):

> Użytkownik jerzu napisał:
>> On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaF
>> <glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote:
>>
>>> O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w
>>> celach marketingowych...", to te dane są dla sklepu praktycznie
>>> nieprzydatne.
>>
>> Często jak nie zaznaczysz, to nie kupisz.
>>
> Hehehe, ja jestem dociekiwy i stwierdzam, ze znalazlem kolejny bezsens 
> takiej polityki.
> 
> Otoz zamowilem sobie produkt przez internet, skoro tak trzeba, produkt 
> ktory w najblizszym salonie lezy na polce wg ich systemu dostepnosci.
> 
> Dostalem potwierdzenie i przez 7 dni moge odebrac, bo jest zarezerwowany.
> 
> Czyli przez 7 dni nie moze nikt kupic tego "z polki" jakby przyszedl, 
> nawet po wyzszej cenie :]
> 
> Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)?

Nie jest to idiotyzm. Na tym właśnie polega rezerwacja. Jeśli towar jest
mocno chodliwy, to zamawiają z zapasem, a jak nie, to podejmują ryzyko
niesprzedaży "przypadkowemu" klientowi, które na dłużą metę się opłaca.
Ciekawe jakbyś jechał po Komputroniku, jakbyś zamówił, a sprzedawca by Twój
zarezerwowany towar sprzedał komuś z ulicy.
Ochłoń trochę.

-- 
GLaF

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>