Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 10 Nov 2013 12:44:22 +0100
W dniu 2013-11-10 10:16, atm pisze:
>> Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
>> roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer
>> zamowienia.
>>
> To samo ostatnio w MM

I wielu innych. W Euro RTV AGD też kupowałem na szybko dla koleżanki
Cruciala M4 i też zamawiałem przez smartfona będąc fizycznie w sklepie
by obsługa mogła to zdjąć z półki po lepszej cenie. To nie firma "Józek
i S-ka" z kapitałem zakładowym 5 zł, gdzie robi się co chce. Duże firmy
tak mają i SAPa nie przeskoczysz. Generalnie chodzi o to by nadal
konkurować ze sklepami internetowymi, a jednocześnie zarabiać ekstra na
Kowalskich którzy nie porównują cen co do 1 zł. Ludzi którzy wchodzą
i kupują, bo nie mają czasu/przyzwyczajeń porównywać cen przez internet
jest w cholerę dużo i te kilkadziesiąt zł w jedną czy drugą stronę przy
większym zakupie nie stanowi dla nich problemu, więc sklep nie będąc
Armią Zbawienia po prostu na tym zarabia nie odcinając się jednocześnie
od klientów wrażliwych na cenę, którzy nie kupią niczego większego od
chleba i marchewki bez skanowania smartfonem kodu paskowego i wrzucenia
tego do porównywarki.
Jak już Mr Misio będzie dużym chłopcem, kupi ten wymarzony tablet z
Ubuntu (ma to chociaż moduł 3/4G?) i nie pizd*e nim przy najbliższej
okazji o ścianę jak okaże się że większość potrzebnych aplikacji jest
tylko w Google Play albo iStore, to zrozumie tą prawidłowość.

-- 
/MB


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>