Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Mon, 18 Nov 2013 19:18:00 +0100
W dniu 2013-11-18 17:45, Mr. Misio pisze:
Użytkownik jerzu napisał:
On Sun, 17 Nov 2013 11:51:27 +0100, GLaF
<glaf@niema.takiego.numeru.pl> wrote:

O ile nie zaznaczysz okienka "Zezwalam na przetwarzanie moich danych w
celach marketingowych...", to te dane są dla sklepu praktycznie
nieprzydatne.

Często jak nie zaznaczysz, to nie kupisz.

Hehehe, ja jestem dociekiwy i stwierdzam, ze znalazlem kolejny bezsens
takiej polityki.

Otoz zamowilem sobie produkt przez internet, skoro tak trzeba, produkt
ktory w najblizszym salonie lezy na polce wg ich systemu dostepnosci.

Dostalem potwierdzenie i przez 7 dni moge odebrac, bo jest zarezerwowany.

Czyli przez 7 dni nie moze nikt kupic tego "z polki" jakby przyszedl,
nawet po wyzszej cenie :]

Czyz to nie idiotyzm (z punktu widzenia K)?

Gdybym nie musial rezerwowac przez net, zeby miec nizsza cene, to po
prostu wszedlbym, kupil, i mieliby sprzedane. A tak maja
"zarezerwowane", kupie po nizszej cenie (lub nie, jak zrezygnuje), a
przez ten czas produkt jest wylaczony ze sprzedazy (tak, maja jeden
egzemplarz w tym salonie do ktorego zamowilem dostawe przez internet z
polki tegoz salonu)

;))

Kupilam (ale jeszcze nie zaplacilam co prawda) u nich przez interet tablet Goclaver 7 cali. Czekam na odpowiedź na maila, nie otrzymuję. Potem wchodze na stronę i widzę: BRAK. Zdenerwowalam się i dzwonię do nich. Powiedział mi któryś, że nie mają na stanie. Przecież przed pół godziną był? Jak kupiłam w innym sklepie, ale już 8 calowy, to w Komputroniku już ten 7 calowy był, ale w sporo wyższej cenie! Sklepy chyba sie zmówiły w sprawie podwyżki cen, bo nigdzie raptem nie było, a potem raptem sie pojawiło jako dostępny właśnie w wyższej cenie.

--
animka