Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Tue, 19 Nov 2013 13:10:39 +0100
Użytkownik Sławek Maculewicz napisał:
Dnia 19-11-2013 o 02:58:23 Mr. Misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
napisał(a):


No ale to ich gra ;) Moge se zarezerwowac na 7 dni przez net, a oni
nie moga tego sprzedac nikomu z ulicy przez 7 dni.



No i to jest pomysł na akcję internetową. Upatrujesz sobie jakiś sklep i
razem ze znajomymi rezerwujecie cały towar na 7 dni.
A sprzedawcy przez cały tydzień siedzą i ziewają...
DO IT!

Ale to bez sensu, bo to bylby celowy sabotaz.

Ja nie mam na celu dokopanie komputronikowi w zaden sposob. Po prostu wyrazam tutaj opinie, ze wymyslony przez nich system 2 cen, ktory o ile gdy towaru nie ma dany salon na polce ma sens, o tyle dziwny jest gdy zeby kupic taniej trzeba zarezerwowac przez net towar, ktory maja na polce.

Gdy wczesniej wystarczylo pokazac karke lub powiedziec "sprawdzielme na necie, wiem, ze produkt XXX macie na polce" - a oni sprzedawali po netowej cenie.

Co przy drobnych zakupach rekompensowalo z kolei utrate rabatu za platnosc gotowka, gdy placilo sie karta. A przy drozszych zakupach bylo znaczaca kwota.



<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>