Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Tue, 12 Nov 2013 17:13:09 +0100
W dniu 2013-11-10 21:04, Mr. Misio pisze:
> Ja im to wygarne, jak znajde chwile czasu ;) Im, komptronikowi.
>
> W sumie przeciez ten ok 1000 miesiecznie moge zostawiac gdzie indziej.
> Zwlaszcza, ze do ostatniego czasu zaden handlowiec nie robil problemu.
> Ot, widac znalazl sie nadgorliwy praktykant albo poszly wytyczne z
> centrali przed swietami.
>
> A choinki jeszcze nie maja, skandal! ;)

        Próbowaliśmy Ci po prostu pokazać, że to nie tylko Komputronik, a dość
powszechna praktyka w handlu. A że znalazł się osioł działający na dobrą
sprawę na szkodę firmy (zazwyczaj handlowcy w takiej sytuacji sami
doradzają zamówienie na miejscu ze smartfona czy nawet stanowiska
sieciowego w sklepie) to inna sprawa. Ja do Komputronika mam od 2008 r.
uraz, ale za co innego - za manipulowanie cenami zamówionego Radeona
4850 gdy błyskawicznie złotówka traciła w relacji do USD i anulowanie
zamówienia po ~tygodniu z propozycją "można zamówić ponownie po nowej
cenie o ~100 zł wyższej".

> Ale po co ta zlosliwosc na koniec?

Fakt - może nadmierna uszczypliwość, po prostu śledziłem Twoje rozterki
nt. "tabletu z ubuntu do pracy" ;) Po poprzednim urządzeniu z Windows
Mobile nauczyłem się że po prostu ma być typowe rozwiązanie z bogatą
bazą aplikacji (w PL warunkach Android, bo nawet urządzenia Apple w PL
tak sobie są użyteczne - oficjalnie jesteś odcięty od sporej części
contentu chyba że zakombinujesz z adresem na amerykański itp).
Zobacz jak skończył się choćby eksperyment Samsunga z linuksową Badą -
projekt poległ właśnie na braku zainteresowania developerów tworzeniem
aplikacji na kolejną platformę. Ale zrobisz co będziesz chciał.

--
/MB