Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Tue, 12 Nov 2013 19:37:28 +0100
Użytkownik m napisał:

Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w
salonie i ci którzy zamawiają przez internet a w salonie odbierają. O
jakże niesłuszny jest ten podział - od dzisiaj powinni mieć 3 kategorie:
a)ci co w salonie, b)ci co przez internet c)mr.Misio

Skoro wyszukałes że mają, to mogłeś wyszukać też że mają promocję na
tych co sobie zamówili przez sieć.

Nie wyszukałeś i wylewasz żale że się nie załapałes na niższą cenę.

Zale? No tak, troche. Ale to oni stracili klienta. PRzez glupie rozwiazanie. Co to za kare mam sie logowac i zamawiac to co wiem, ze jest na polce? Bo jak nie zamiwie tego co jest na plce przez interent to musze zaplacic wiecej?

JAk pisalem, moga si epozegnac z moimi zakupami tamze.

Kupowalem wlasnie dlatego, ze wczesniej wystarczylo przyjsc z kartka wydrukowana ze sklepu netowego i sprzedawali po cenie netowej.

Skoro to nie wystarcza to nie bede ich zmuszal do obslugiwania mnie.



Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
minut czasu pracy pracownika.

No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
wyzszej cenie".

Brak zniżki nie jest karą.

To wyjasnij jak dziala nagroda dla klienta, ktory tak jak ja sprawdzil czy produkt jest i chcial go kupic.




<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>