Użytkownik m napisał:
Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w
salonie i ci którzy zamawiają przez internet a w salonie odbierają. O
jakże niesłuszny jest ten podział - od dzisiaj powinni mieć 3 kategorie:
a)ci co w salonie, b)ci co przez internet c)mr.Misio
Skoro wyszukałes że mają, to mogłeś wyszukać też że mają promocję na
tych co sobie zamówili przez sieć.
Nie wyszukałeś i wylewasz żale że się nie załapałes na niższą cenę.
Zale? No tak, troche. Ale to oni stracili klienta. PRzez glupie
rozwiazanie. Co to za kare mam sie logowac i zamawiac to co wiem, ze
jest na polce? Bo jak nie zamiwie tego co jest na plce przez interent to
musze zaplacic wiecej?
JAk pisalem, moga si epozegnac z moimi zakupami tamze.
Kupowalem wlasnie dlatego, ze wczesniej wystarczylo przyjsc z kartka
wydrukowana ze sklepu netowego i sprzedawali po cenie netowej.
Skoro to nie wystarcza to nie bede ich zmuszal do obslugiwania mnie.
Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
minut czasu pracy pracownika.
No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
wyzszej cenie".
Brak zniżki nie jest karą.
To wyjasnij jak dziala nagroda dla klienta, ktory tak jak ja sprawdzil
czy produkt jest i chcial go kupic.
|