To: | pecet@man.lodz.pl |
---|---|
Subject: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta |
From: | m <mvoicem@gmail.com> |
Date: | Tue, 12 Nov 2013 12:55:20 +0100 |
W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze: W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu numer zamowienia.W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu bedzie mozna odciazyc/zredukowac.Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma _więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na półce. Dlaczego więcej? p. m. |
Poprzedni wg. Daty: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta, Michał Jankowski |
---|---|
Następny wg. Daty: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta, Michał Jankowski |
Poprzedni w Wątku: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta, Michał Jankowski |
Następny w Wątku: | Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta, Michał Jankowski |
Indeksy: | [Data] [Wątek] [Lista archiwów] [Inne Listy] |