Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Tue, 12 Nov 2013 13:11:13 +0100
W dniu 12.11.2013 12:58, Michał Jankowski pisze:
W dniu 12.11.2013 12:55, m pisze:
W dniu 12.11.2013 12:44, Michał Jankowski pisze:
W dniu 10.11.2013 10:42, 2late pisze:
On 09/11/2013 23:52, G Nowak wrote:

Coraz wiecej sklepow tak robi. W Halfords (w UK) sprzedawca, spytany o
roznice w cenie, doradzil zamowic przez smartfona i wtedy podac mu
numer
zamowienia.

W sumie dobrze, za jakis czas ludzie sie przyzwyczaja a personel sklepu
bedzie mozna odciazyc/zredukowac.

Przecież ekspedient realizujący sprzedaż na zamówienie z internetu ma
_więcej_ roboty od tego, który sprzedaje sprzęt wskazany palcem na
półce.

Dlaczego więcej?

Bo musi 'wejść do komputera' i znaleźć odpowiednie zamówienie - a
dalej wszystko przebiega tak samo jak przy sprzedaży z półki.

Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać. Klient nie mówi mu że chce myszkę firmy X model Y, tylko że chce myszkę, żeby mu pasowała do laptopa, ale czarna, ewentualnie czerwona, bezprzewodowa, ale żeby nie żarła dużo baterii itd... I tak będąc trzecim w kolejce w komputroniku nieraz docieram do stanowiska po godzinie (kilka razy byłem zmuszony okolicznościami)

Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10 minut czasu pracy pracownika.

p. m.

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>