Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: m <mvoicem@gmail.com>
Date: Tue, 12 Nov 2013 17:54:44 +0100
W dniu 12.11.2013 17:13, Mr. Misio pisze:
Użytkownik m napisał:

Nie przebiega, bo przy "sprzedaży z półki" musi najpierw wyszukać.
Klient nie mówi mu że chce myszkę firmy X model Y, tylko że chce myszkę,
żeby mu pasowała do laptopa, ale czarna, ewentualnie czerwona,
bezprzewodowa, ale żeby nie żarła dużo baterii itd...

No nie. JA przyszelem z wydrukowanym produktem po sprawdzeniu, ze maja
go na polce. Powiedzialem TO CHCE, WIEM, ZE TO MACIE. Mieli.

Komputronik do dzisiaj miał 2 kategorie klientów: ci którzy kupują w salonie i ci którzy zamawiają przez internet a w salonie odbierają. O jakże niesłuszny jest ten podział - od dzisiaj powinni mieć 3 kategorie: a)ci co w salonie, b)ci co przez internet c)mr.Misio

Skoro wyszukałes że mają, to mogłeś wyszukać też że mają promocję na tych co sobie zamówili przez sieć.

Nie wyszukałeś i wylewasz żale że się nie załapałes na niższą cenę.

Klient który sobie sam wyszukał w sieci oszczędza, na oko licząc, 10
minut czasu pracy pracownika.

No tak zrobilem. I dostelem "kare" w sensie "mozesz kupic, ale po tej
wyzszej cenie".

Brak zniżki nie jest karą.

p. m.