Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Tue, 12 Nov 2013 19:39:36 +0100
Użytkownik miab napisał:
W dniu 2013-11-12 17:15, Mr. Misio pisze:
Użytkownik miab napisał:

To proste drogi Watsonie.
Utrzymanie sklepu ze sprzedawcą i półką i produktem na niej kosztuje
więcej niż nie utrzymywanie.
Czy wiesz że towar sprzedawany internetowo może nigdy nie widzieć
sprzedawcy i jego magazynu, nie mówiąc już o sklepie z półkami.

No ale produkt, ktory chcialem kupic byl na polce, za szybka i patrzyl
na mnie i na sprzedawce.

....i dalej lezy na polce i patrzy na sprzedawce.

....kupilem gdzie indziej.

Wiec podchwytliwe pytanie: ile zarobil na tej transakcji salon
komputronika?


Nie jest podchwytliwe.
Komputronik nie jest zainteresowany zwiedzającymi i marudzącymi

hmmm, wchodze, mowie CHCE TO I TO, place, faktyura, 2 minuty i wychodze.

z jeżeli już to za dodatkową dopłatą z ich strony.

j.w.

Zarobił (na płynności obrotu) pozbywając się conajmniej jednego,
a może nawet kilku klientów tej kategorii.

tych co od 1-2 lat zawsze przychodzili po konkret. BRAWO KOMPUTRONIK.

Czasem musialm czekac, bo jakas rodzinka kupowala przez godzine myszke.

A może nawet nie do końca. Może część z nich odkryje że za zwiedzanie
przebieranie, marudzenie i kupno od ręki czasem warto dopłacić.

Doplacac? NA wolnym rynku? Gdzie 5 minut obok to samo maja po ich cenie internetowej od reki i bez marudzacego sprzedawcy :D

LOL :)




<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>