Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [offtopic] Komputronik - jak stracic klienta
From: miab <miwa14@wp.pl>
Date: Tue, 12 Nov 2013 12:14:29 +0100
W dniu 2013-11-08 20:31, Mr. Misio pisze:
Komputronik - jak stracic klienta - krótka historia

....wystarczy wprowadzic debilne zasady, czyli jest produkt na polce w
danym salonie (co mozna sprawdzic przez neta), idziesz, i chca ci go
sprzedac tylko po wyzszej cenie (maja dwie - wyzsza, dla tych co chca
wydac pieniadze od razu i nizsza dla tych co zamowia i... moze odbiora).

ale jak wrocisz do domu i zamowisz przez neta ten sam produkt, w tym
samym salonie odbior, to zaplacisz np. 50 zl mniej ("cena internetowa").
Powtarzam, ten sam produkt, ten sam egzemparz, z tej samej polki, tylko
nie od reki a "zamawiany".

A ogolnie bylem z nich zadowolony, nawet jak mialem zaplacic pare
zlotych wiecej niz w innym sklepie. Bo bralem od reki i zawsze
dostawalem po cenie "internetowej". No ale cos sie zmienilo...

Szczesliwie, nie samym Komputronikiem swiat stoi, 5 minut obok ten sam
produkt, bez zadnych sciem z cenami internetowymi, od reki, w cenie jak
w Komputroniku (nawet 3 zlote taniej) - i juz :)

No i zostalem klientem innego sklepu...

A chytry... chytry dwa razy traci ;)


To proste drogi Watsonie.
Utrzymanie sklepu ze sprzedawcą i półką i produktem na niej kosztuje więcej niż nie utrzymywanie. Czy wiesz że towar sprzedawany internetowo może nigdy nie widzieć sprzedawcy i jego magazynu, nie mówiąc już o sklepie z półkami.

miab


<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>