Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Dysk 2TB - jaki z dobra gwarancja?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen<Belzebub@invalid.invalid>
Date: Tue, 12 Nov 2013 18:08:59 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 12 Nov 2013 10:40:19 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <l5st23$1e3$1@node1.news.atman.pl>
 od "Chris" <chris@spam.pl>  :
>GLaF nabazgrał(a):

>Młody jesteś więc ci wybaczę niewiedzę ...

W którym to wersecie cytowanego dzieła marketingu napisano, że te
dyski w czasie pracy zmieniają sobie ilość RPM?
Bo jak widać tu, fakty są inne:
http://www.wdc.com/wdproducts/library/SpecSheet/ENG/2879-771442.pdf
Prawie na samym dole, punkt 3:
"3. ...For each drive model, WD may use a different, invariable RPM."

INVARIABLE RPM

>Pokaż mi te informacje od producenta a nie badanie na podstawie pisku dysku
>.. żenada ..

Żenada to się dopiero zaczyna, tu przykład:
http://lars.werner.no/?p=841

Ja mam pomysł na nową, rewolucyjną technologię dla tej firmy:
IntelliCapacity(jak ktoś pamięta Stackera, to się domyśli o co
chodzi).