Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 27 Oct 2013 17:33:42 +0100
Dnia Sat, 26 Oct 2013 16:38:13 +0200, z napisał(a):

> Racja. Doprowadzili do używalności w tym względzie chociaż idealnie nie
> jest.

Niemniej jednak do przodu trochę. :D

> Ale jak mam teraz zasiąść do mojego ulubionego programu to przechodzi
> mnie dreszcz i uruchamia automatyczny podświadomy backup na kilku
> dyskach. :-)

W sumie to zależy mocno. Ja nie rzucam się od razu na nową wersję (choć
owszem - na testowej maszynie sprawdzam czy i co się zmieniło). Creative
Suite to moje podstawowe narzędzie pracy od ładnych kilku lat. Miałem CS1,
przesiadka nastąpiła na CS3, potem dopiero na CS6.

> Przykład: Prosty plik z prostą tabelką i kilkoma zdaniami na _30
> stronach_ utworzony kiedyś w C9 jest nie do użycia w CX5.
> Próbowałem nawet utworzyć nowy taki sam bo z tą kompatybilnością coś
> jednak potrafi być nie teges. I co? I tak samo się wywala :-)
> Za coś takiego czerwona kartka. (tak mi się piłkarsko zrobiło bo nasi
> grają ;-) )

Corela używam bardzo rzadko - nie znam go po prostu - ale z rozmów z różnymi
osobami to mi wychodziło, że CorelDraw + dokumenty wielostronicowe = droga
przez mękę (nie żeby InDesign był ideałem pod tym i wieloma innymi
względami). :D

> Klienci, pracodawcy.. życie :-) Jeśli mam wybór to CorelX4 + AdobeSC3
> Mam zaufanie :-)

Też masz podejście, że jak już nową wersję dostajesz w łapki, to na
komputerze podstawowe narzędzia starszej, opanowanej i znanej wersji zostają
zainstalowane? Czyli, że instalujesz np. CS6 obok CS3? :D

[ Love. The slowest form of suicide.                  (znalezione w necie) ]