Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl>
Date: Sat, 26 Oct 2013 19:25:07 +0200
Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości
news:z2cc8vo7v8dh$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info ...
: (...)
:
: (...) wraz
: ze wzrostem numeru wersji zrobiła się pożerająca zasoby kobyła
: (sztandardowym przykładem może być chyba Chrome - żeby mi przeglądarka z
: paroma rozszerzeniami i otwartymi trzema zakładkami konsumowała około
800MB
: ram, to już przegięcie).
:

Albo masz coś źle poustawiane, albo to jakieś kobylaste strony. Ja mam
otwarte 6 zakładek, a Chrome zajmuje circa ~ 100 MB !
Szybko odpalam Mozillę, gdzie mam otwarte 5 kart, a na każdej średnio licząc
po kilkanaście (sic!) zakładek, zerkam do Menadżera Zadań, a dla Firefoxa
jest zapisane, że zajmuje raptem... 150 MB. Zmień przeglądarkę, Mozilla jest
extra!