Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Łza się w oku kręci. XT
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 27 Oct 2013 23:48:52 +0100
Dnia Sun, 27 Oct 2013 20:59:54 +0100, z napisał(a):

> 10 lat temu Corel radził sobie z 30 stronami gazetki. Wiem że to był
> hardkor. Uczyłem się dopiero a nie miałem innego narzędzia. :-)

Ależ ja tylko napiszę - szacun bro. ;D Corela w takich zastosowaniach udało
mi się ominąć. Przy czym nie twierdzę, że Corel zły, mam wręcz wrażenie, że
jego rozwój znacznie dynamiczniej przebiega, niż to co oferuje Adobe, a cena
jednak inna. :)

> Wczoraj musiałem nanieść poprawki w starym pliku. Cała strona tekstu.
> Przetestowałem że nowy Corel radzi sobie z kilkoma linijkami tekstu w
> ramce. Potem to już trzeba czekać aż się literka pojawi na ekranie.
> Normalnie masakra.

Próbowałeś w InDesignie korzystać z opcji rozkładania tekstu na kolumny w
definicji stylu akapitowego? :D

> Nie mam takiego luksusy decyzyjnego. Przychodzę na stanowisko i mam
> pracować. :-)
> Dwa pakiety na raz? W dzisiejszych czasach? :-)

Ja tak robiłem. CS3 w razie potrzeby składu na tempa, bez zastanawiania się,
czy coś się wyłoży czy nie, obok tego nowa wersja, w której zaczynało się
pracować. I czasami tak dwie wersje indyka obok siebie z pół roku
stacjonowały. :D

[ Ja tak się biję z moim wrodzonym lenistwem, że już sił nie starcza, aby  ]
[ coś zrobić.                                             (JoeMonster.org) ]