Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] [OT] laptop/ tablet z wbudowanym modemem czy nie
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Sun, 27 Oct 2013 17:33:42 +0100
Dnia Fri, 18 Oct 2013 14:43:38 +0200, JoteR napisał(a):

> Zawsze masz możliwość pomacania i zrezygnowania z zakupu.
> Za to się do gablotki nie trafia ;->

Wiesz JoteR - z moją fizjonomią… ;D

> Ten niesłychanie skomplikowany towar był zabetonowany w przezroczystym
> blistrze. Spokojnie dał się przymierzyć do starego pamięciowtykacza (tm)
> celem porównania gabarytów. W czasie mierzenia nie zauważyłem żadnych
> działań, mających na celu odcięcie mnie od drzwi, w razie gdybym chciał
> prysnąć bez dokonania zakupu.

Przymiarka przez plastik, czy faktycznie Ci produkt z owego blistra
wypakowali? :)

> Dla odmiany w Euro rozpakowano i pozwolono mi zanieść do samochodu
> radioodtwarzacz (oczywiście pod czujnym okiem pracownika, rozpaczliwie
> pragnącego przy okazji zajarać) celem przymierzenia, czy da się go w
> ogóle zamontować. Spróbuj to zrobić przy kurierze ;-)

Zależy od gabarytów kuriera… Swoją drogą - na tych jestem cięty jak diabli,
ale czasami trafiają się myślący. Szkoda, że tak rzadko. :(

> Parafrazując idiotyczny argument, tak chętnie używany przez przyratuszowe
> najmimordy na pewnej grupie regionalnej:
> "Nie ma obowiązku mieszkać na wsi" ;->

To okolice Krasińskiego i Broniewskiego to wieś? :)

[ Jeśli nie potrafisz czegoś wyjaśnić w prosty sposób, oznacza to, że tak  ]
[ naprawdę nie rozumiesz tego dostatecznie dobrze.       (Albert Einstein) ]