Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UPS kontra komputer.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UPS kontra komputer.
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Tue, 15 Oct 2013 22:54:53 +0200
Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l3k6af$om4$1@news.task.gda.pl...
kolega qwerty już podżuciła wyliczenia na temat średnicy przewodów zasilających myśle że nie przewidział jeszcze tego że kable dla pradu ciagłego w okolicach 40 A musiałyby być dość grube aby nie pełniły roli grzałki.

Podrzucił jak coś. Przyjąłem, że maksymalna temperatura żyły do 70 stopni C (dla izolacji XLPE lub EPR można przyjąć 90 stopni C). Temperatura otoczenia 30 stopni C. Temu napisałem, że przy pobieranej większej mocy trzeba zwiększyć przekrój przewodu.