Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] UPS kontra komputer.

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] UPS kontra komputer.
From: jg <fake@fake.pl>
Date: Sun, 13 Oct 2013 22:02:58 +0200
Dnia Sun, 13 Oct 2013 21:25:46 +0200, qwerty napisał(a):

> Użytkownik "jg"  napisał w wiadomości grup
>
> Kupował w sklepie komputerowym ups komputerowy i ma używać go do czego innego?

czemu nie. ale dobra - ma go uzywac z komputerami, ktore toleruja ten jego
trapez. czemu mam miec do sprzedawcy pretensje, ze zakupiony u niego ups
nie podtrzymuje mojego superwymagajacego serwera na 20mln zlotych prosto z
nasa na florydzie, jesli nie przedstawilem sprzedawcy swoich wymagan przy
zakupie, a tym bardziej nie doczytalem w dokumentacji, ze ups daje chamski
trapez i po prostu powiedzialem "-poprosze tego ups z polki".

> Sprzedawcy dobrze wiedzą jakie napięcie mają na wyjściu i nie nadają się do
> aktywnego PFC.

no tak, i wiedza jeszcze ze 100 roznych rzeczy. jesli klient spytal i
zostal wprowadzony w blad - zwrot przysluguje. jesli nie spytal, zwrot nie
przysluguje. a na przyszlosc sparzony klient pojdzie do innego sklepu,
gdzie sprzedawca ze swojej uprzejmosci przed zakupem zada 10 pytan dbajac
by klient dokonal wlasciwego wyboru produktu...

--
jg