Dnia Sun, 13 Oct 2013 21:25:46 +0200, qwerty napisał(a):
> Użytkownik "jg" napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:1q9poqao9ks28.1p9gen1jj70h8.dlg@40tude.net...
>> podtrzymuje 20 min. jak sie upra to nie wymienia i beda mieli racje, pod
>> warunkiem, ze dane o charakterze napiecia wyjsciowego gdzies zostaly
>> opisane. taki ups moze sie sprawdzac w 1000 roznych mniej wymagajacych
>> aplikacjach. imho jasli galy mogly widziec co braly to zwrot nie
>> przysluguje.
>
> Kupował w sklepie komputerowym ups komputerowy i ma używać go do czego innego?
czemu nie. ale dobra - ma go uzywac z komputerami, ktore toleruja ten jego
trapez. czemu mam miec do sprzedawcy pretensje, ze zakupiony u niego ups
nie podtrzymuje mojego superwymagajacego serwera na 20mln zlotych prosto z
nasa na florydzie, jesli nie przedstawilem sprzedawcy swoich wymagan przy
zakupie, a tym bardziej nie doczytalem w dokumentacji, ze ups daje chamski
trapez i po prostu powiedzialem "-poprosze tego ups z polki".
> Sprzedawcy dobrze wiedzą jakie napięcie mają na wyjściu i nie nadają się do
> aktywnego PFC.
no tak, i wiedza jeszcze ze 100 roznych rzeczy. jesli klient spytal i
zostal wprowadzony w blad - zwrot przysluguje. jesli nie spytal, zwrot nie
przysluguje. a na przyszlosc sparzony klient pojdzie do innego sklepu,
gdzie sprzedawca ze swojej uprzejmosci przed zakupem zada 10 pytan dbajac
by klient dokonal wlasciwego wyboru produktu...
--
jg
|