Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

[PECET] ups UPS

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: [PECET] ups UPS
From: Oli <OlisadebeF@aol.com>
Date: Tue, 15 Oct 2013 23:00:11 +0200
Kupiłem BACK-UPS APC BE 550-GR do zasilenia NASa.
Po zainstalowaniu oprogramowania na NASie okazało się że UPS musi być podłączony do NASa przez siec Ethernet i UPS musi mieć własny IP.

ups ale ten model UPSa można podłączyć tylko do komputera bezpośrednio przez
usb.
W opisach UPSów nigdy nie znalazłem informacji, że może mieć własny IP. Jednak
podobno takie są.

Cy znacie takie modele UPSów o podobnej mocy (330W) , które mogą mieć własne IP.

A Ci z was, którzy używacie NASa, jakie stosujecie zabezpieczenia?

Pozdrawiam,

--
 Oli