Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
From: piotrmolski@o2.pl
Date: Sun, 8 Sep 2013 16:34:02 -0700 (PDT)
IMHO warto sprawdzic jeszcze Onyxa. Porownywalem Kindla 4 kumpeli z moim Onyxem
X61s.
Idealnego czytnika nie ma. Kindle ma super gwarancje, jest swietnie i elegancko
zrobiony - takie Apple wsrod czytnikow. Fizyczne uzytkowanie Kindla jest bardzo
przyjemne - ergonomia, waga, wykonanie. Dodatkowe uslugi od Amazona, gazety w
wersji na Kindla.
Wady to paskudna organizacja plikow - cos w stylu bibliotek (jak w itunes),
kiepska zmiana wielkosci czcionki (mniej wygodna i brak wielkosci, ktora mi
odpowiada). Mam wrazenie, ze wyglad tekstu, sposob jego ulozenia (przelamania)
jest zdecydowanie gorszy niz w Onyxie. Linie sa nierowne, pojawiaja sie dziwne
odstepy akapitowe. To ostatnie zdecydowanie powstrzymalo mnie przed zakupem.
Brak reflow pdf-ow mozna pominac, chyba ze ktos ich nagminnie uzywa.
Onyx x61s(stosunkowo stary model) jest topornym, ciezkim klocem z kiepska
bateria. Klawisze przewijania stron sa wymyslem szatana. Za to bardzo ladnie
uklada tekst, genialnie zmienia wielkosc liter (dosc czesto korzystam z tej
funkcji) i ma przejrzysta strukture plikow.
Jak chcesz poczytac wiecej o czytnikach wygooglaj forum - jest tam sporo
wiedzy.
pozdr
Piotr