Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Nie kupujcie dukarek Brother na Allegro albo w jaki�
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Mon, 9 Sep 2013 02:02:29 +0200
Dnia Sat, 7 Sep 2013 00:23:35 +0200, Santana napisał(a):

(ciach…)

> I instrukcje obsługi żeby ją przeczytać :)

Zdarza mi się zawodowo przygotowywać takowe instrukcje (czy to PDF do
wystawienia na stronie, czy też wersje idące do drukarni). Coraz bardziej
mnie korci, żeby zaproponować zleceniodawcom umieszczenie na pierwszej
stronie (poza tytułową oczywiśceie) wpisu o treści: „I co? Jednak nie
działa?” wstawionego dosyć sporą wielkością fontu…

[ Tam gdzie kończy się logika, zaczynają się kobiety:)                     ]
[                                               (http://bash.org.pl/51069) ]