Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 9 Sep 2013 14:22:32 +0200
Dnia 2013-09-09, o godz. 13:15:47
marek <marek@> napisał(a):

> To jaki polecałbyś do czytania dokumentacji A4 (jeśli w ogóle taki
> godny polecenia istnieje..)

Ja po wielu próbach od półtora roku używam na co dzień iPada2. Miałem 2
Kindle, 2 inne na e-ink (nazw nie pomnę w tej chwili), 2 7-calowe
tablety Samsunga (w tym pierwszego Galaxy Taba), pierwszego Galaxy
Note. I iPad pozostał. Na 10 calach bardzo dobrze jest czytelna strona
A4. W miarę szybkie przełączanie między dokumentami. Dorzucanie nowych
PDF-ów przez box.net czy Dropboxa albo Leawo Transfer - omija iTunes i
przywiązanie do jednego komputera. Na box.net trzymam ponad 30 GB
plików w PDF-ach - jeśli czegoś potrzebuję to sobie dociągam. Tylko jak
pisałem - moje wymagania są takie że ja mam bardzo dużo dokumentacji
(urządzenia i aplikacje) w PDF-ach i to jest dla mnie podstawowe
zastosowanie czytnika e-booków. Książek czytam dużo
- aletu już na iPad-zie w rozpędu choć często też na Galaxy Tabbie 2 bo
mniejszy i lżejszy. Aplikacja Kindle działa OK. Co dla mnie ważne - oba
maja dobre podświetlenie. Częstotliwość ładowania jest dla mnie przy
takim użytkowaniu akceptowalna.

Zdrówko