Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Mon, 9 Sep 2013 11:19:20 +0200
Dnia 2013-09-08, o godz. 07:39:30
astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał(a):

> Maciek BabciaDobosz wrote in
>
> PDFy czyta sie dobrze dopiero po przekonwertowaniu na format MOBI.
> Moze do tego posluzyc strona www.zamzar.com badz program Calibre.
> www.calibre-ebook.com

Po konwersji pojawią się kolory? ;-)
Poza tym czytnik ma ciut za mały ekran by komfortowo mieściła się na nim
strona A4 dokumentacji.
Wiesz - ja ciut się na tym znam. Pierwsze e-booki to chyba były u mnie
w okolicach Palm III Potem na TRG Pro bo miał slot do kart CF a nadal
na bateriach działał kilka tygodni.

> Oprocz Kindla rozwazyc mozna zakup produktu firmy Barnes & Noble, np
> Nook Simple Touch.

Nadal jest to tylko czytnik e-booków. Bezwładność ekranu dyskwalifikuje
go do innych zastosowań.

Zdrówko