Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Tue, 10 Sep 2013 08:55:10 +0200
Dnia 2013-09-09, o godz. 12:20:13
rs <no.address@no.spam.info> napisał(a):

> kindle DX mi sie sprawowal wlasnie do tego, bardzo dobrze. wykresy,
> schematy, trzykolumnowy text smigalo. potem sie okazalo, ze zaczelo
> mi brakowac kolorow w wykresach, bo prawie wszystkie linie wygladaly
> tak samo. do czegos takiego tylko tablet, chyba ze znajdziesz gdzies
> jakies egzotyczne urzadzenie, na kolorowym e-inku. DX to jednak stara
> generacja. troche ciezki, troche toporny, ale chyba nie wiele ciezszy
> niz wiele tabletow. jak czytasz duzo dokumenatacji, to moze ci sie
> oplaci uzywany kupic.

I jak wszystkie Kindle zabija powolność interfejsu w sytuacji gdy
musisz szybko przejrzeć dokument czy jednocześnie skorzystać z więcej
niż jednego dokumentu. W PDF-ach na DX nie można korzystać ze
spisu treści czy osadzonych linków. Można kombinować z wgrywaniem softu
od Kindle3 ale nie zawsze to chce działać. Niestety - po testach
pożyczonego zrezygnowałem z zakupu.

Zdrówko