Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Kindle w Amazon za 49 euro - warto?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Fri, 6 Sep 2013 08:51:13 +0200
Dnia 2013-09-05, o godz. 17:35:12
"Ghost" <ghost@everywhere.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Maciek Babcia Dobosz" <babcia@jewish.org.pl> napisał w
> wiadomości news:20130905154844.1e936c61@babcia-workstation...

> O ile nie jest to "dystrybutor".

Całkiem możliwe. Polecam przeczytać to:
http://swiatczytnikow.pl/dlaczego-kupowac-w-amazonie-a-nie-u-posrednika/
vobis oferował Kindle a Amazon oficjalnie stwierdził że nei jest żadnym
jego dystrybutorem. Gwarancja Vobisu nie obejmowała uszkodzeń
mechanicznych np. uszkodzenia ekranu. Amazon wymiania takie czytniki na
gwarancji. Zdarzyło mi się też trafić na ofertę czytników refurbrished
sprzedawanych na Allegro jako nowe - takowy kupiła moja znajoma. Była
inaczej zapakowany i miał na pudełku takie oznaczenie.

Ogólnie Kindle-a akurat warto kupować bezpośrednio u dystrybutora. Po
pierwsze - gwaranacja. Po drugie - w razie awarii po gwarancji po
kontakcie z supportem dostaje się ofertę na połowę ceny czytnika jeśli
jest nadal w ofercie Amazonu. Jeśli nie ma w ofercie to rabat dostaje
się na zakup nowszego modelu  - jest to obecnie kwota około 30 ojro.

Zdrówko