Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zgarnij doładowanie telefonu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zgarnij doładowanie telefonu
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 08 Sep 2013 23:15:21 +0200
W dniu 2013-09-07 12:47, Akarm pisze:

> Możesz sobie chcieć osiągnąć ich poziom. Tyle, że każdy kto nie potrafi
> myśleć, jest po prostu kretynem. Kretyn nie da rady zrozumieć czytanego
> tekstu, nie umie wyciągnąć wniosków na podstawie informacji. Kretyn to
> kretyn. I nie ma tu nic do rzeczy "kwestia teleinformatyczna".

Ooo, odważna teza. Zwłaszcza jeśli piszą to takie szaraczki jak my o
profesorach będących kierownikami zakładów PANu, co nie przeszkadza im w
wieku powyżej 70 nie najlepiej orientować się we wspomnianych
technologiach teleinformatycznych. Takie osoby właśnie miałem na myśli,
i nie przestaje mnie dziwić zestawienie sprawności i wiedzy w innych
dziedzinach z nie nadążaniem już tak bardzo za technologią. Jeśli dalej
konsekwentnie będziesz nazywał takich ludzi "kretynami" gratuluję ego
(pewnie na wyrost :> i przypomnij to sobie jak sam skończysz 70.

--
/MB