Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "R.e.m.e.K" <go@dev.null>
Date: Mon, 24 Jun 2013 18:50:50 +0200
Dnia Mon, 24 Jun 2013 00:52:21 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> W tej chwili mam uruchomione: ESET SS, TotCmd, Chrome, Thunderbird, VLC
> Media Player, Corel Video Studio X6, Photoshop CS6, dwa gadżety pulpitu
> + jakieś mniejsze procesy typu urządzenia wskazujące i TO WSZYSTKO
> (łącznie z systemowymi) zabiera DWA PRZECINEK TRZY (2,3) GB.

Uzyj jeszcze tego CS6. Bo wiesz, sam program to rzeczywiscie niewiele
wymaga. Np. wczytaj tam obraz A4, 300dpi z dziesiecioma warstwami. Wtedy
powiedz ile zajmuje pamieci SAM tylko CS6.

> I to odpalone na starszym, mniejszym laptopie, bo wciąż wolę Win7 os Win8 (na
> nowszy na stałe przeniosę się pewnie po aktualizacji do 8.1).
> Tak że mnie te Twoje liczby mocno dziwią, ale spoko – jak potrzebujesz i
> Cię stać, to nikomu nic do tego. Przy czym znowu zaznaczę: póki nie
> będziesz nikomu wmawiać, bez całkowitej pewności, że musi mieć min. 16
> GB. :)

Niektorzy na komputerach sie bawia, inni pracuja. Jak zaczniesz pracowac to
zrozumiesz, ze bredzisz.

--
pozdro
R.e.m.e.K