Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Tue, 25 Jun 2013 15:52:35 +0200
Dnia 2013-06-25, o godz. 15:44:19
"Chris" <chris@spam.pl> napisał(a):

> Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> Z ciekawości jaka licencja ? nie na miesiać przypadkiem bo już takie
> widziałem.

Nie. Licencja do użytku z zakupionym kompem. Nawet dołączyli płytki z
malowniczymi napisami "FOR BUNDLES ONLY", "Not to be sold separately" i
"NO COPY". O tyle ciekawe że laptok nie ma napędu optycznego. ;-)
Poczatkow mysląłem że to Photoshop Elements ale po przyjrzeniu okazało
się CS5.

Dodatkowo jeszcze w komplecie była płytka z Adobe Permiere - niestety
nie pamiętam w jakiej wersji a nie mam akurat pod ręką.

Zdrówko