Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Fri, 21 Jun 2013 21:36:34 +0200
Użytkownik "$heikh el $hah" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51c4a1ab$0$1217$65785112@news.neostrada.pl...
Toteż jeśli planujesz coś robić w jakimś cięższym programie (u mnie obróbka/montaż audio-video, bo PS CS6 Extended wiele nie potrzebuje), to najpierw wyrzucasz wszystko co się da z autostartu (najwygodniej TuneUpem), następnie restartujesz komputer i otwierasz tylko lub prawie tylko dany program. Ja zazwyczaj potrzebuję jeszcze przeglądarki (Chrome) z jedną kartą na google.

Tylko, że system uruchamia antywirus (i nic więcej). Komputery nie mają czego uruchamiać przy bootowaniu, bo nic nie jest powgrywane. Na jednym jest chyba wgrany ccleaner.