Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "maX" <averwywal@interia.pl>
Date: Mon, 24 Jun 2013 15:56:48 +0200

Użytkownik "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:51c77c24$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...

W tej chwili mam uruchomione: ESET SS, TotCmd, Chrome, Thunderbird, VLC Media Player, Corel Video Studio X6, Photoshop CS6, dwa gadżety pulpitu + jakieś mniejsze procesy typu urządzenia wskazujące i TO WSZYSTKO (łącznie z systemowymi) zabiera DWA PRZECINEK TRZY (2,3) GB.

Ja w tej chwili mam uruchomionego tylko Chrome oraz firewalla/av (czytnika list dyskusyjnych nie liczę, bo to stary XP-kowy Outlook, który zajmuje dosłownie kilka MB) i juz to zajmuje mi 3 GB pamięci (kilkanaście okien, w każdym kilka otwartych kart).

I to odpalone na starszym, mniejszym laptopie, bo wciąż wolę Win7 os Win8 (na nowszy na stałe przeniosę się pewnie po aktualizacji do 8.1).

A u mnie na XP (więc na Win7 trzebaby dodać jeszcze pół GB).