Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 25 Jun 2013 11:43:29 +0200
Dnia Tue, 25 Jun 2013 02:55:47 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> Podeślij jakiś na sheikh.el.shah na gmail, to cipo wiem.

> Choć na tym nie zarabiałem, to wierz mi, że pracowałem I PAMIĘTAM JAK MI
> SIĘ CS3 ŚLIMACZYŁ. Teraz, przy 8 GB, CS6 ani raz się nie 'zawahał'.
> I nie pisz mi o wykorzystaniu w zawodzie (np. projekcie plakatu), bo
> tutaj jest mowa o zastosowaniu typowym. Jak się zatrudnisz w NSA, to
> możesz sobie wsadzić nawet 320 TB tego sRAMu.

Tia. Typowym zastosowaniem Photoshopa wg. misiaczka kolorowego nie jest
robienie grafiki do plakatu. To co jest typowym? Obrabianie zdjęć z urodzin
cioci, zrobionych 2MPix małpką?

[ Jeżeli czujesz, że życie chce ci dać kopa w dupę, to raczej się nie      ]
[ odwracaj - jaja zdecydowanie bardziej będą bolały.  (znalezione w necie) ]