Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com>
Date: Sun, 23 Jun 2013 15:45:03 +0100
"$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx> wrote in message news:51c3e8e6$0$1255$65785112@news.neostrada.pl...
16 GiB jest optymalne. 8 GiB to absolutne minimum.
Dla kogoś takiego jak ty, minimum to 32 GB.

ja mam 32GB, na codzien wykorzystuje obecnie do 12-16GB (a reszta i
tak jest uzywana przez system jako cache)

jako ze pol roku temu wydalem masakryczne 200 pln na drugie 16GB
to omija mnie takie rzezbienie:

"Toteż jeśli planujesz coś robić w jakimś cięższym programie (u mnie obróbka/montaż audio-video, bo PS CS6 Extended wiele nie potrzebuje), to najpierw wyrzucasz wszystko co się da z autostartu (najwygodniej TuneUpem), następnie restartujesz komputer i otwierasz tylko lub prawie tylko dany program. Ja zazwyczaj potrzebuję jeszcze przeglądarki (Chrome) z jedną kartą na google."

fakt ze moment na kupowanie pamieci wydaje sie nie najlepszy
jezeli porownamy ceny ze styczniem, ale trzeba by sie wglebic w temat i
sprawdzic jaka jest szansa ze bedzie taniej w przyszlosci, moim zdaniem
niewielka