Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] zestaw dla inz

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] zestaw dla inz
From: "$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx>
Date: Fri, 21 Jun 2013 20:55:38 +0200
W dniu 2013-06-21 19:56, qwerty pisze:
Użytkownik "$heikh el $hah"  napisał w wiadomości grup
I...? Kolejnych 10 zrobiłoby różnicę?
Ile z tego brały same przeglądarki?

10 zakładek w firefox - ok 400 MiB.
Pusty firefox (strona pusta) 220 MiB. Sam sobie odpowiedz.
Niby nie dużo, ale jak powiedziałem ja projektuję w 2D i 8 GiB to jest
absolutne minimum do pracy.
Pliki wymiany są wyłączone, bo tylko spowalnia pracę.

A IE ile zabierał?
Zresztą to bez znaczenia. Jeśli używasz komputera do poważniejszych rzeczy, to najprawdopodobniej masz o nim pojęcie. Toteż jeśli planujesz coś robić w jakimś cięższym programie (u mnie obróbka/montaż audio-video, bo PS CS6 Extended wiele nie potrzebuje), to najpierw wyrzucasz wszystko co się da z autostartu (najwygodniej TuneUpem), następnie restartujesz komputer i otwierasz tylko lub prawie tylko dany program. Ja zazwyczaj potrzebuję jeszcze przeglądarki (Chrome) z jedną kartą na google. Na starszym laptopie z 4GB, wszystko zrobić się dało. I pewnie, że na lepszym/szybszym jakieś przykładowe kompilowanie trwało by krócej, lecz o ile i jakim kosztem? Nie wspominając o tym, że przy słabej/źle skonfigurowanej sprzętowo reszcie, sama pamięć nic nie znaczy. Tak że spoko – jeśli kogoś stać i w poważaniu ma opłacalność do wydajności, to niech pakuje ile wlezie, bo to nie moja brocha, ale niech mi nie wmawia, że 16 GB to jakieś ogólnoświatowe minimum.

--
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$