Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD vs HD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD vs HD
From: Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com>
Date: Sun, 16 Jun 2013 09:18:05 -0700 (PDT)
LPPL wrote:
> Zwiazek (ani Chiny) nie ma  tu nic do rzeczy. Po prostu przestrzen
> kosmiczna to kiepskie miejsce zeby  ukryc nieruchawa stacje bojowa.

A Ksiezyc - tez?

> Latwo ja namierzyc i zdmuchnac rakieta albo laserem.

Taka na Ksiezycu to prawie niemozliwe.

> Te same cele latwiej i
> taniej mozna zrealizowac chowajac wyrzutnie rakiet  pod ziemie czy pod
> wode, albo stosujac ruchome wyrzutnie.

Przy obecnych technologiach to takze niemozliwe zeby cokolwiek
"zabunkrowac".

> A przeca wiadomo, ze zaoszczedzone
> pieniadze i tak nigdy nie wroca do podatnika...

To nie ma juz innych MOTYWACJI aby ruszyc tylek gdziekolwiek?

> Chciwosc jest niezalezna od ustroju.

Open Source - jak to sie ma do chciwosci?
Poza oczywiscie nieustajacymi knowaniami paskudnych korporacji aby
zniszczyc to piekne zjawisko.

> A system mial tez swoje dobre strony -

Ta, ten obecny tez ma swoje dobre strony, ale:

- po pierwsze, to juz nie te sam kapitalizm co ROZWIJAL sie jako ANTY-
system wobec "komunizmu" w ZSRR,
Paradoksalnie ZSRR najwiecej swych idealow zrealizowal w krajach z
obozu NATO. Taki KATALIZATOR.

- po drugie, dobrych stron jest tyle samo jezeli nie mniej, tyle ze
innych,

- po trzecie, kraje z bylego obozu komunistycznego robiac PSEUDO-
kapitalizm wziely same najgorsze elementy kapitalizmu pozostawiajac
najgorsze cechy komunizmu.

Tak sie jakos paskudnie sklada, ze jak jacys "politycy-wizjonerzy"
obiecuja jakies odlegle korzysci tylko "NAJPIERW MUSI SIE
POGORSZYC" (jako "koszta transformacji") - to NA BANK pogorszy sie  A
JAKZE - ale obiecywanych korzysci nikt nigdy nie zobaczy!

Jak chca CENY za "dziejowe" PRZEMIANY to wszystko ZABIORA DOSZCZETNIE
ale w zamian NIC NIGDY NIE DADZA!
(poza slodkimi wypierdami mundrali w tv)

Tak to dziala, wiec lepiej rozwijac ewolucyjnie to co sie ma niz
wierzyc w cudowna zielensza trawe u sasiada.

> chocby taka, ze mozna bylo zwalic wine za wszystko co zle na okrutnego
> okupanta.

tj. na ZSRR czy hitlerowcow?

> A teraz ponoc gnebia i ograbiaja nas nasi;)

jacy oni "nasi"... tacy mniej wiecej jak KOMPRADORZY
http://sjp.pl/kompradorzy

> Dzisiaj slyszalem fajna rozmowe. Pan mowil pani, ze ONI nas sprytnie
> omamili: najpierw dali te wszystkie komorki, satelity i internety, a teraz
> musimy za to placic i nie mamy w dodatku wyboru

Poniewaz to wszystko nie sluzy jakims fajnym WIELKIM wyzwaniom (typu
KOLONIZACJA KOSMOSU), a jedynie tepej rozrywce i PROZNOSCI, kolejny
model komorki wlasciwie nie ma nic specjalnego do zaoferowania,
wszystko to kwestia marketingowego belkotu. Jeszcze na dodatek caly
"postep" idzie w strone szpiegowania i OGRANICZANIA (obsluga walki z
piractwem, zapobieganie wgrywaniu NIEZALEZNEGO oprogramowania itp.)

Jedyny przelom to pojawienie sie PC i Windows, a od tamtego czasu to
walkowanie w kolko tego samego.
Te przelomy zauwaz nastapily w czasach ZSRR - pewnie w odpowiedzi na
PRESJE ze Wschodu.
Teraz nie ma presji - nie ma postepu.

Ilez mozna jeszcze wypuszczac KOLEJNYCH WERSJI WINDOWS co robia TO
SAMO!

Prawdodpodobnie gdyby istnial ZSRR to teraz otrzymywalbys ode mnie
moje posty z bazy na Marsie a w okolo lazilyby usluzne cyborgi. ;)

Hmm, masz na mysli tzw. "ZLOTY SRODEK"?