Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD vs HD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD vs HD
From: Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com>
Date: Tue, 11 Jun 2013 01:13:49 -0700 (PDT)
On Jun 8, 4:12 pm, "\(c\)RaSz" <NO_SPAM_bar...@poczta.onet.pl> wrote:
> Już dość dawno temu odtrąbiono rychły koniec kariery klasycznych HD z
> wirującym talerzem, ale - jakoś nie schodzą ze sceny.
> Wyszperałem też coś o "dyskach przyszłości":
>
> http://www.dyski.wirt.pl/index.php/Krzem.html  - opisano tam pamięci
> holograficzne. Nie ma przy artykule daty, nie wiem więc czy jest sprzed
> tygodnia, czy może 5 lat. Czy takie urządzenia pamięci są już w sprzedaży,
> czy ktoś coś słyszał? Bo google mi nie pomogło.

W latach 1970-tych miał ogromną popularność serial "Cosmos 1999"
którego akcja rozgrywała się w bardzo komfortowej, rozbudowanej z
dużym rozmachem bazie księżycowej "Alfa", mi.in. rutynowo używa się
tam małych wydajnych statków "Orłów" wszędzie potrafiących wylądować i
dolatujących z Ziemi na Księżyc i z powrotem w godzinę (i bez
tankowania) - i o czywiście wszystko to się dzieje w roku... 1999 :)

Albo filmy w/g książki Artura Clarka "Space Odyssey 2001", "Space
Odyssey 2010"

Program lotów księżycowych "Apollo" przewidywał wyprawy np. "Apollo
27" - podczas gdy teraz wiemy, że ostatni lot na Księżyc to Apollo-17
w bodajże 1975 r. i potem już nic!
Co więcej amerykańskie wahadłowce już ODDANO NA ZŁOM - i nie ma nic w
zamian!

Także sytuacja w sektorze IT około roku 2000 dawała wiele wspaniałcyh
obietnic. Jednak wnet pojawiło się zjawisko pt. "11 IX", i nadszedł
MROCZNY wiek wojenny, i same kryzysy!

Podsumowując.
Trudno oprzeć sie wrażeniu, że JAKAŚ CIEMNA siła "dba" aby ludzkość
zanadto się nie rozwineła. Nie wiem co czy kto to - czy Kosmici, czy
jakieś FAKTYCZNE ośrodki władzy na świecie (któż jeszcze wierzy, że to
politycy rządzą?)

Ale wszystko zmierza w tę stronę, aby przypadkiem nie zatriumfował
ROZUM - lecz dziki pseudo-kapitalizm oraz anty-kultura degradująca
umysły ludzi.