Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD vs HD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD vs HD
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Sat, 15 Jun 2013 11:32:49 +0200

"LPPL" <ummagumma@gazeta.pl> wrote in message news:kpdggh$tqo$1@node2.news.atman.pl...
Użytkownik "Yerine Ictimai"

[...................]
Swego czasu bardzo przypadł mi do gustu pilot od Sony Trinitrona. Z jednej miał z pół setki przycisków do wszystkich możliwych funkcji, a z drugiej cztery, aby zmienić program i zrobić głośniej albo ciszej. Wkładało się go w wyciętą fikuśnie obudowę i pamiętam, że śmiałem się wtedy twierdząc, ze jedna strona jest dla mężczyzny a druga dla... małpy. Do dzisiaj nie wiem czemu, moja ówczesna kobieta patrzyła wtedy na mnie jakoś dziwnie i karmiła przez tydzień samymi tylko bananami...

Odniosę sie tylko do wieloprzyciskowej strony pilota:

No i to bylo idealne , po nauczeniu sie ukladu mozna bylo zmienic ustawienie czegokolwiek w 2-3 sek bezwzrokowo , teraz za to - zanim sie wejdzie w czwarty poziom trzeciego submenu na OSD to mija 40 sek. albo dluzej.

A z bananami niezly gag :-)