Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] SSD vs HD

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] SSD vs HD
From: Yerine Ictimai <yerine.ictimai@gmail.com>
Date: Sun, 16 Jun 2013 10:07:14 -0700 (PDT)
R.e.m.e.K wrote:

> Kto ogladal Iron Sky? ;-)

Oj, musze obejrzec. Ten film traktuje o bazie na Ksiezycu?
Jak na razie ogladam okazjonalnie ten serial "Cosmos 1999"
leci teraz na niemieckim kanale "RTL Intro" jeno pod innym tytulem:
"Mond Basis Alfa einz"
(coz, jakby dali oryginalny tytul to wszyscy by mysleli, ze to
PARODIA ;))

> A to mi z kolei przypomina "Pokoj na Ziemi" Lema, jednak tam inaczej sie
> rozwoj zbrojen, a tym samym technologii, potoczyl ;-)

Oj, musze przeczytac, to chyba pierwsza ksiazka jaka przeczytam od
trzech lat :)
Jakies to zbedne to czytanie ksiazek w obecnej rzeczywistosci...
i troche watpliwe czy cos jeszcze moze zaoferowac... (w stosunku do
innych zrodel info)

P.S. Tierieszkowa Walentina wlasnie otrzymala dzisiaj order od Putina
- w TV ja pokazuja ;)
To ciekawe, co ona robila po tym locie w kosmos przez te wszystkie
TRANSFORMACJE ustrojowe?