Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Thu, 23 May 2013 14:53:21 +0200
Dnia Thu, 23 May 2013 12:08:34 +0200, Michal napisał(a):

> O ile PS3 ma IMHO jeszcze ręce i nogi (Sony jeszcze w ubiegłym roku
> wydawało tytuły na PS2), to Microsoft się nie patyczkuje i po premierze
> X360 bardzo szybko zaprzestano wydawania nowych tytułów na poprzedniego
> Xboxa. Teraz będzie pewnie podobnie.

Choćby nawet to co? Nagle wszystkie dostępne na X360 tytuły wezmą i znikną?
Grać nie będzie w co? :D

> Za PS3 przemawia poza powyższym dłuższym supportem również BluRay z
> referencyjnym upscalingiem DVD (wygląda naprawdę dobrze: czasem aż trzeba
> chwilę zastanowić się czy do upscalowane anamorficzne DVD9 czy już
> bluray) oraz "życie po życiu" PS3 zwłaszcza w PL warunkach (obrót wtórny
> gier, który ma być ukrócony w nexgenach).

To w końcu jest jeszcze sens kupować X360/PS3 czy nie ma? :D

> [...]
> jest prosty: wszędzie będą siedzieć bebechy AMD w HSA i możliwe że już
> za niecały rok wydawcom nie będzie się chciało rzeźbić pod każdą
> platformę osobno pracowicie to optymalizując pod Cella, tylko wszystko
> będzie powstawać pod x86-64: pecety do grania coraz bardziej
> przypominają konsole (steam big picture naprawdę fajny jest, a konsole
> pecety). No i na konsole nie kupisz bundla Alan Wake Collectors Edition
> + Alan Wake American Nightmare + tona dodatków o grze (dużo więcej niż w
> Steamowej wersji AW CE) za całe 4 grosze jak dziś ;)

Pożyjemy zobaczymy. :)

Aczkolwiek mam dziwne wrażenie, że w niniejszym wątku najważniejszym będzie
„bo koledzy mają”…

[ Humanity's overrated.            (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]