Laptop - jaki wybrać? (czy California Access to dobra marka?)

Autor: Artur Dębski (arturdebski_at_autograf.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 12:45:36 MET DST

Witam wszystkich,
Stoję właśnie przed wyborem laptopa w cenie do 4.500zł netto
z systemem operacyjnym WinXP Home Edition

Biorąc po uwagę wyposażenie które chciałbym żeby posiadał
mój wybór waha się pomiędzy:
California Access - możliwość najbogatszego wyposażenia w tej cenie
Fujitsu
Hewlett Packard
(Toshiba i Dell z podobnym wyposażeniem leżą poza
marginesem cenowym)

Co do marki i jakości dwóch ostatnich firm raczej nie mam zastrzeżeń
tak nie jestem pewien co do jakości wykonania i niezawodności laptopów
firmy California Access.
Może któryś z grupowiczów zechciałby się ze mną podzielić wrażeniami
pozytywnymi bądź negatywnymi z użytkowania laptopa tej firmy?
Biorąc pod uwagę że nie jest to zakup na krotki okres czy warto inwestować w
sprzęt tej firmy?Jak ma się jakość i trwałość laptopów California Access w
odniesieniu do
Fujitsu czy Hewlett Packard?

Z góry dziękuję za wszysykie konstruktywne sugestie
Pozdrawiam serdecznie

Artur Dębski

--
arturdebski_at_autograf.pl