Re: Laptop - jaki wybrać? (czy California Access to dobra marka?)

Autor: xavier (musti20_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 23:07:06 MET DST

Użytkownik "Artur Dębski" <arturdebski_at_autograf.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
> Stoję właśnie przed wyborem laptopa w cenie do 4.500zł netto
> z systemem operacyjnym WinXP Home Edition

Ja mam FS Amilo A, jestem zadowolony, nic sie nie dzieje.
Komputer posiada mobilnego A2500+ i mimo to jest bardzo cichy, czasami tylko
słychać, że się załączy
wentylator na wyższe obroty. Bateria trzyma 3 godziny (to niestety nie
Centrino) ale i tak to wystarcza
ma wbudowany FDD co czasem się przydaje, głośniczki są dość słabe ale to nie
komp do słuchania muzyki :)
Matryca ma zero popsutych pixeli. Ogólnie oceniając komputer wydaje mi się
lepszy niż mój wcześniejszy
model Toschiby więc polecam FS

Co do CA to znajomy ma już 6 miesięcy i miał małe problemy z DVD/CD-RW
czasami nie czytał płyt
ale nie wiem jak to się skończyło bo najbliższy serwis jest w Suwałkach i
chyba se odpuścił. A tak przy okazji
to FS ma serwis w Paru miastach i wtym autoryzowany we Wrocławiu.

Pozdrawiam