Re: Laptop - jaki wybrać? (czy California Access to dobra marka?)

Autor: Pawel_sm (pawel_sm_at_w_usun_to_p.p_i_to_tez_usun_l)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 14:03:31 MET DST

Ja polecalbym Acera

> Biorąc pod uwagę że nie jest to zakup na krotki okres czy warto inwestować
> sprzęt tej firmy?Jak ma się jakość i trwałość laptopów California Access w
> odniesieniu do
> Fujitsu czy Hewlett Packard?

Nie mialem doczynien z tymi firmami ale porownojac Acera i Californie Access
delikatnie mowiac nie ma co porownywac....

Najwazniejsze jest to zeby procesor byl w wersji Mobile, a ztego co wiem to
w californiach (a przynajmniej tych tanszych) uzywaja zwyklych procesorow.
Z tego wynika mase problemow: po pierwsze notebook sie bardzo grzeje, wiec
tez bardzo halasuje, bo wentylatorek ciagle pracuje...

Mialem taki przypadek ze musialem notebooka californi wystawic za okno
podczas instalacji windowsa, bo w domu sie poprostu przegrzewal i wylaczal.

Ogolnie to nie polecam tych notebookow, Acer za podobna cene bedzie o niebo
lepszy.
California ma jedna zalete wedlug mnie: ma duzo roznych portow, czego nie
mozna powiedziec o Acerach gdzie np. brakuje portu COM, lub portu PS2 na
myszke. (pisze o tanszych modelach...)