Re: boot-owanie

Autor: goldi (goldi_at_WYTNIJ_TO.linux.net)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 12:43:41 MET DST

bullet napisał(a) w wiadomości <c6g301$7q5$1_at_inews.gazeta.pl>:

> wciśnij jakikolwiek klawisz kiedy zobaczysz ten komunikat <boot from
> atapi cdrom>
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> nic to nie daje...
>
> a może ktoś mi by napisał jak zaistalować linuxa bez bootowania
> pierwszej płyty??
>
> znaczy z dyskietki i co dalej?
Z reguły przy bootowaniu z CD komputer "myśli", że ma włożoną dyskietkę
bootowalną do stacji dysków, a tak na prawdę odczytuje jej obraz z CD. Na
płycie ze Slackiem (i zapewne z każdym innym Linuksem) jest obraz
dyskietki startowej, który trzeba nagrać na dyskietkę (programem dd, cat
lub pod Windows - rawrite). I z tej dyskietki rozpoczyna się instalację,
która powinna przebiec tak samo jak przy bootowaniu z CD, z jednym
wyjątkiem - obraz dyskietki z CD ładuje się szybciej niż ze stacji
dysków. A potem to już raczej bez zmian.

--
        ===>  Goldi  <===
Linux user since Jan 16 2000 (#176912)