Re: Laptop - jaki wybrać? (czy California Access to dobra marka?)

Autor: Modzel (usenet01_at_wp.pl)
Data: Mon 26 Apr 2004 - 07:18:37 MET DST

Witaj.
z lapkiem CA mam stycznosc od mniej wiecej roku, od tego czasu kompletnie
siadla bateria (juz jakies 4 miesiace temu), zasilacz tez juz nie daje rady.
Warto dodac ze sprzet nie byl jakos super czesto wykorzystywany, srednio
dzialal jakies 2-3h dziennie.
Dla porownania, jaies 3 tygodnie temu kupilem uzywanego IBM T21 (moze nie
jest to jakas rewelacja, PIII 8800MHz, 20gb, 236ram, 14.1tft, dvvd, ale tak
na dobra sprawe do wszystkiego mi wystarcza a nawet ma jeszcze zapas mocy),
sprzet wyprodukownay w 2000 roku jak dobrze pamietam, a chodzi (i wyglada)
jak noweczka. 0 (slownie: zero) problemow, tylko uzwac i ladowac baterie..
Co do Fujitsu i HP to osobiscie nie mam z nimi doswiadczenia:)

--
Pozdrawiam
Modzel /kokodzambo i do przodu!/