Re: Co halasuje w kompie

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 12:43:57 MET DST

Marco wrote:

> Użytkownik "Robert_" <robert_asWYTNIJ_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> kupisz klej termoprzewodzący
> do kupienia np. w www.angela.pl

Ale czy taki klej utrzyma ZM80 heatpipe? To dość ciężkie ścierwo...

Poza tym, można przykleić przedni radiator, ale co z tylnym - on też musi
się na czymś trzymać. Trzeba by było rzeźbić jakieś obejmy ze stalowej
blachy, jakieś podpórki (izolacyjne) które stabilnie utrzymałyby to na
karcie :-(

Będzie ciężko :-(

--
Wojciech Gazda