Re: Laptop - jaki wybrać? (czy California Access to dobra marka?)

Autor: Rafał Bartoszak (sprocket_at_sys.BezSpamu.pl)
Data: Sun 25 Apr 2004 - 14:05:27 MET DST

Dnia 2004-04-25 12:45:36, indywiduum zwane *Artur Dębski* wymodziło
przez port 119 co następuje:

[...]
> Co do marki i jakości dwóch ostatnich firm raczej nie mam zastrzeżeń
> tak nie jestem pewien co do jakości wykonania i niezawodności laptopów
> firmy California Access.

No to bądź pewien, że to fatalne padaki. Pogooglaj trochę, znajdzesz
masę wątków na ten temat.

> Może któryś z grupowiczów zechciałby się ze mną podzielić wrażeniami
> pozytywnymi bądź negatywnymi z użytkowania laptopa tej firmy?

Pierwsze wrażenia jak najlepsze: dobre klawiatury, touchpad'y. Ale potwm
wszytsko zaczyna padać. Najpierw bateria, potem pęka obudowa, matryca...
eeee...
Osobiście pochowałem 3 sztuki (właściwie to 4, bo jeden padł zaraz po
kupnie, wymienili mi na nowego), a pod nadzorem miałem jeszcze kilka...
Szajs!

> Biorąc pod uwagę że nie jest to zakup na krotki okres czy warto inwestować w
> sprzęt tej firmy?Jak ma się jakość i trwałość laptopów California Access w
> odniesieniu do
> Fujitsu czy Hewlett Packard?

Wcale się nie ma. Nie bądź taki głupi, jak ja byłem.
Jeśli naprawdę checsz notebooka na dłużej, dołóż trochę do Toshiby czy
Della. HP kiedyś były świetne, nie do zdarcia. Obecnie nie wiem - mamy
kilka kupionych, ale mają dopiero 2 miesiące. Na F-S też nie mam podstaw
do narzekania.

pozdro...

[ |>|>|> sprocket  |   sprocket_at_sys.BezSpamu.pl    ]
[ Rafał Bartoszak  | maile w HTML'u lądują w koszu ]
[...i dlatego Kartagina musi zostać zniszczona...! ]